Zájezd do Londýna očima dětí Projekty, granty

27.05. 2022

Exkluzivní zpráva účastníků zájezdu 😊

1. Moc se mi líbily ty hezké výlety. Sice byly dlouhé, ale viděli jsme skoro všechno. Byla tam moc hezká atmosféra. Ráda bych se tam asi určitě po letech vrátila. Cesta tam byla hodně dlouhá, ale zpátky to bylo lepší. Děkuji za tuto zkušenost.

Amálka Matoušová, 6.třída

1. Návštěva Londýna byla asi jedna z nej věcí, co se nám za školní život stala. Jízda na London Eye byla sice děsivá, ale svým způsobem jako clipper (loď) - něco, co si většina každý den neužije. Průchod Borough Market byl docela dobrá odměna a způsob, jak si užít místní jídlo a komunitu. Pro extrovertní milovníky jídla se může víc než doporučit. Hostitelská rodina byla velmi ochotná, uvítala nás s otevřenou náručí, což jsem nečekal vzhledem k současnému vztahu mezi cizinci. Společnost paní učitelek a paní průvodkyně byla celkem úžasná. Všichni si to užili a to je asi to nejdůležitější.

David Karel, 8. třída

1. Mnoho lidí nemá rádo takto dlouhé cesty autobusem, ale mně se cesta v autobuse líbila a byla v celku pohodlná a zábavná. První šok přišel hned ráno, kdy jsme byli doslova namačkaní v metru – „tube“. Jinak jsme ten den prošili soustu památek a skvělá jízda na London Eye byla super zakončení dne. Nečekala jsem, že to bude tak velké. Tower Bridge byl nejhezčí a největší most, co jsem kdy viděla. Když jsme jeli v clipperu, viděli jsme, jak se otevírá, což je velká vzácnost. Překvapili mě i lidé, kteří byli příjemní, hodní a ochotní. Všichni se usmívali a byli skvělí. Škoda, že taková nebyla i naše hostitelka. Bydleli jsme v mrakodrapu s krásným výhledem na Temži a Londýn.Vše jsem si moc užila a děkuji paní učitelce, že nám dala možnost tam jet. Zároveň jsem tam mohla i potkat moji tetu. Bylo to skvělé, hned bych jela znovu, a na delší dobu.

Sára Hilburgerová, 9. třída

1. Opravdu mě překvapilo, jak je to tam obrovské. To na fotce tolik nevynikne. Z London Eye jsme mohli vidět skoro celý Londýn, bylo to doslova jako na dlani. Z muzea Madame Tussaud – z toho jsem byla úplně unešená. Figuríny byly tak reálné! Byla jsem ubytovaná s Niky Smělou v takovém menším domku. Paní hostitelka se s námi moc nebavila, byla přilepena k telefonu. Celý zájezd se mi moc líbil a byla škoda, že to nebylo delší. I ta dlouhá cesta docela utekla a byla v pořádku už i díky našim řidičům.

Kristýna Hájková, 9. třída

1. Cesta do Londýna mě příjemně překvapila. V autobuse byla velká zábava a moc jsem si ji užila. V samotném Londýně jsem ti to užívala ještě víc. Hned první den jsme jeli metrem a navštívili mnoho krásných památek. Večer jsme pak poprvé navštívili naši hostitelskou rodinu. Nikdy bych nevěřila, že budu bydlet v centru Londýna s výhledem na celé město. Samotná hostitelka už mě ale moc nepotěšila, byla docela nepříjemná. Nejvíce jsem si užila London Eye a jízdu na lodi k Tower Bridge. Tento zájezd byl zážitek na celý život. Všem bych moc přála se tam podívat, protože Londýn je opravdu krásný.

Nikola Hrnková, 9. třída

1. Výlet do Anglie byl super. Jediné, co se mi nelíbilo, byla dlouhá cesta autobusem, kdy jsem toho moc nenaspal. Samotný Londýn byl skvělý, dobré počasí, jídlo dobré, nádherné památky. Nejhezčí byl London Eye a muzeum Madame Tussaud. Hodně pěkné místo bylo China town, kde člověk mohl ochutnat různé druhy jídel. Dražší, ale výborné. Kvůli rekonstrukci se nedalo vidět všude, ale některá místa byla vidět i zdálky. Super byla jízda na clipperu – velký prostor, málo lidí a hodně pěkný výhled na otevřený Tower Bridge.

Robin Přibyl, 9. třída

1. V Anglii se mi moc líbilo, vždy jsme vychytali pěkné počasí a tím pádem jsme si všechny památky moc užili. Naše rodina byla super, snažili jsme se co nejvíc všichni mluvit, oni se s námi bavili, a to nám hodně pomohlo. Celkový zájezd byl moc povedený a strašně se mi líbil.

Daniel Laš, 8. třída

1. Na konci prvního dne jsme jeli na místo, kde jsme se měli sejít s rodinou. To byl ten nejnapínavější okamžik z celého výletu. Bydleli jsme u Daviny. Byla hodná, vařila dobře a bavila se s námi. Líbilo se mi také v námořnickém muzeu, kde jsme si nejvíc užili výtah.

Kuba Bartoška, ​​6. třída

1. Na cestu do Londýna jsem se velmi těšila. Škoda, že jsme nejeli trajektem, ale Eurotunelem. Celý první den jsem se těšil na rodinu. Hostitelka byla super a mně velmi sympatická. Nezapomenutelným zážitkem byla cesta metrem, protože jsem se cítila jako sardinka. Zajímavá byla i návštěva muzea Madame Tussaud. Viděla jsem spoustu známých herců, zpěváků, sportovců. Figuríny vypadaly opravdu jako živé.

Lada Patzeltová, 6. třída

1. Zájezd do Anglie se mi moc líbil. Nejvíc mě nadchnul náš program, který byl velmi nabitý. Místo, které se mi hodně líbilo, se nazývá čínské město. Také jsem si užil pobyt u hostitelky Anny, u které to bylo skvělé. Změnil bych akorát to, abychom měli na program více času.

Adam Laš, 8. třída

1. V Anglii to bylo super. V metru se mi nelíbilo, protože jsme tam byli namačkaní jako sardinky. Bylo ráno a všichni jezdili do práce. Památky byly překrásné. Rodina byla velká, sedmičlenná a hodně na nás všichni mluvili.

Marek Chovan, 8. třída

1. Z mého pohledu to bylo krásně zorganizované. Od úterý do čtvrtka jsme stihli hlavní a nejnavštěvovanější památky. Musím uznat, že jsme měli skvělou průvodkyni a také řidiče. Také si myslím, že tento zájezd za ty peníze určitě stál. Měli jsme skvělé počasí.

Áďa Holzknechtová, 6. třída

1. Zájezd do Anglie byl velice záživný, zajímavý a pěkný. Vše probíhalo tak, jak jsem si přála, až na to, že jsme dostali rodinu, která o nás neměla moc zájem, což mě mrzelo. Naštěstí jsem mohla procvičit angličtinu s panem vedoucím od agentur hostitelských rodin, který nás svezl do rodiny. Hlavně také s paní učitelkou. Paní průvodkyně byla moc super. Nejvíce se mi líbilo London Eye a muzeum Madame Tussaud. Ale i ostatní památky byla moc hezké. Do Londýna bych ráda jela znovu.

Áďa Rozinková, 7. třída

1. Opravdu jsem si to užila! Když jsem přijela domů, byla jsem unavená, ale hned druhý den jsem se vzbudila a chtěla se mi vrátit. Hostitelské rodiny mě zklamaly, nikdo to neměl úplně nejlepší, ale to ostatní bylo úžasné. Nejvíc se mi líbilo muzeum voskových figurín, to bylo stokrát lepší, než jsem čekala. Nejvíc peněz jsem utratila u Tower Bridge a úžasný zážitek byl také vidět Tower Bridge zblízka z lodi a procházet se po něm! Nejhorší zážitek bylo metro, prostě hrůza, ale vydržet se to dalo. Jsem ráda, že jsem se podívala někam jinam než pořád jenom do Chorvatska na stejné místo. Průvodkyně byla někdy dost zmatená a všechno moc opakovala, na nervy někdy!

Nikola Smělá, 9. třída

1. V Anglii se mi moc líbilo a bylo super, že jsem se bez větších problémů dorozuměla a našla si novou anglickou kamarádku, se kterou si teď i píšu. Zájezd jsem si užila a domů jsem si přivezla spoustu nových vzpomínek a zážitků.

Terka Šedivá, 7. třída

1. Byl to skvělý zážitek, hlavně s těmi rodinami. A bylo fajn, že jsme si mohli povídat. Památky se mi moc líbily, nejvíc asi Big Ben a Tower Bridge. Fajn byli i lidi z druhé školy, a průvodkyni už jsem pak nemohla vystát. Jsem ráda, že jsem se mohla zájezdu zúčastnit. Určitě se tam chci kouknout někdy znovu.

Sára Vojtíšková, 7. třída

1. Cesta byla dlouhá, ale zabavili jsme se. Moc se mi líbil Big Ben a Tower Bridge. Asi nejvíc se mi líbilo muzeum voskových figurín a London Eye. V rodině jsme měly krásný výhled, ale paní s námi moc nekomunikovala. Škoda, že ten zájezd nebyl delší, ale i tak mám krásné zážitky a klidně bych tam jela znovu.

Áďa Herbrychová, 7. třída

1. Rodina byla milá a hodná, dostávali jsme dobré jídlo a hodně si povídali. Nejvíce jsme si užila muzeum Madame Tussaud, London Eye, povídání s rodinou a cestu autobusem. Pro příště by zájezd mohl trvat trochu déle. Jinak se mi moc líbil a vůbec se mi nechtělo pryč.

Bětka Vávrová, 7. třída

1. Ze zájezdu se mi nejvíc líbilo muzeum voskových figurín a London Eye. Výhled byl neskutečný, měli jsme výhled skoro na celý Londýn a byli jsme ve výšce 135 m. Do kabinky se vešlo asi 20 lidí. Co nebylo fajn, byla naše první rodina. Naštěstí si pro nás paní učitelka přijela a nechala nás u své rodiny. Paní hostitelka nás nechala ve své ložnici a sama spala na gauči. Bylo to dost fajn a užila jsem si celý výlet.

Káťa Balcarová, 7. třída

1. První den to byla v autobuse sranda, měli jsme prima řidiče a cesta byla dobrodružná. I přes málo místa v autobuse jsem se vyspala dobře. Hned, jak jsem v Londýně vystoupila z autobusu, byla jsem příjemně překvapená. Vše tam bylo nádherné a obrovské. V metru bylo hodně lidí a byl docela problém nacpat tam přes 40 lidí. Ale paní učitelky to zvládly. Nikdo se neztratil, což se divím. Také jsme byli na trzích, kde se prodávalo úplně všechno k jídlu a pití. Viděli jsme hodně památek. Kdyby byla možnost jet znovu do Anglie, ráda pojedu.

Anička Lašová, 7. třída

1. Zájezd do Anglie byl úžasný. První den jsme byli u Big Benu a to bylo nádherný. Nejlepší bylo London Eye, muzeum Madame Tussaud, Hyde park, Tower Bridge a nastupování do metra. S rodinou jsem byla hodně spokojená. Paní učitelky Flečková a Kňourková byly super a moc jsem si to s nimi užila a jsem ráda, že tam jely obě dvě. Paní průvodkyně Míša byla úžasná, jinou jsem si nemohla přát. Byla přátelská a ráda si povídala. Jsem velmi ráda, že jsem jela.

Eliška Krejcarová, 7. třída

1. Nejvíce se mi líbilo u rodiny, kde jsme dostali paní, která byla na nás moc hodná, ráda si s námi povídala a hráli jsme s jejími dětmi i deskové hry. Také se mi líbilo muzeum Madame Tussaud, které bylo moc pěkné a poučné, protože jsme mohli jet takovým vláčkem, kde se před námi promítala historie Londýna.

Linda Čechová, 7. třída

Nejvíce se mi z celého zájezdu líbilo muzeum Madame Tussaud, Tower Bridge a Buckinghamský palác. Některé památky byly špatně viditelné z důvodu přípravy na oslavy 70. výročí panování královny Alžběty II. Naše první rodina byla katastrofální z důvodu špatných podmínek, zápachu marihuany a nepořádku, zato naše druhá rodina byla jako vysněná. Cesta autobusem byla sice dlouhá, ale byla tam dobrá atmosféra díky skvělým lidem. Paní průvodkyně byla milá, ale dělala hodně přeřeků, což nás hodně mátlo. Londýn je nejhezčí město, které jsem navštívila a v budoucnu se tam chci vrátit. Zájezd jsem si moc užila a odvezla jsem si z něho krásné vzpomínky.

Niky Písecká, 7. třída

1. Spalo se u rodin, ta naše byla moc hodná a ráda se bavila, jídla jsme měli u nich vždy dostatek. Jediné mínus je, že jsme u rodiny strávili pouze 2 noci. Cesta autobusem byla nekonečná.

Denisa Stránská, 7. třída

1. Zájezd do Londýna se mi moc líbil, nejvíce se mi asi líbilo muzeum Madame Tussaud a London Eye. Nejméně se mi líbilo námořnické muzeum. Když jsme na večer přijely do rodiny, paní na nás byla moc hodná. Povídala si s námi a hrála s námi i deskové a karetní hry. Jídla jsme měli vždy dostatek. Naše průvodkyně Míša byla moc milá. Bylo vidět, že o Londýně toho zná strašně hodně. Moc hezky vyprávěla o různých památkách a byla s ní i sranda. Moc se mi také líbilo, když jsme dostávali rozchody a mohli jsme sami chodit po Londýně. Trochu mi ale vadilo, že na určitých místech se dalo platit jen kartou. Paní učitelky nám ale řekly, že nám to zaplatí a my jim dáme peníze, takže se to dalo vyřešit.Místa, která jsme navštívili: muzeum Madame Tussaud, London Eye, námořnické muzeum Tower Bridge, Westminsterské opatství.

Kája Žižková, 7. třída

25.  Líbilo se mi, že jsem viděl Londýn z výšky. Nádherný byl i Milénium bridge. V muzeu voskových figurín se mi líbil Vetřelec. Měli jsme fajn rodinu, Di byla moc hodná a milá, hezky se o nás starala. Super zážitek byla jízda eurotunelem.